Головна





                Відділ освіти, молоді й спорту Гуляйпільської  РДА




        Опис досвіду роботи з проблеми:
«Формування  ключових  компетенцій  учнів  засобами  інформаційно-комунікаційних  технологій на уроках зарубіжної літератури та української мови  і літератури»

                                                                                
                                                                        Жовнір Марина Іванівна
  вчитель української мови та літератури; російської мови та зарубіжної літератури
 КЗ «Любимівська ЗОШ І-ІІІ ст.» 
 Гуляйпільської районної ради
                          







   В даній роботі розглядається опис професійного досвіду вчителя КЗ «Любимівська ЗОШ І – ІІІ ст.» Жовнір Марини Іванівни з теми: «Формування ключових компетенцій учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологій на уроках зарубіжної літератури та української мови і літератури».  Також тут представлені приклади  засобів інформаційно-комп’ютерних технологій, за допомогою яких вчитель здійснює формування ключових компетенцій учнів. А саме: презентації, публікації, інформаційні бюлетені, схеми, таблиці, інтерактивні кросворди, віртуальні екскурсії, комп’ютерні диктанти і т.д. Учитель уміло поєднує інтерактивні методи навчання з інформаційними технологіями, що дає можливість перейти від репродуктивного до продуктивного навчання, сприяє формуванню компетентної, творчої, активної особистості.
   Суть досвіду полягає у пошуку нової системи співпраці з учнями, альтернативної структури уроків, створення умов для розкриття активної творчої особистості. Педагог застосовує комп’ютерні, мультимедійні та інформаційні технології у якості дидактичних засобів для підвищення мотивації та індивідуалізації навчання, розвитку творчих здібностей дітей та для створення благополучного емоційного фону. Використання комп’ютерних технологій у навчанні не тільки збільшує швидкість передачі інформації дітям та підвищує рівень її засвоєння, а й сприяє розвитку таких процесів як увага, пам’ять, мислення, уява, мовлення, бере участь у інтелектуальному, емоційному та моральному розвитку дітей.

   Результати досвіду можуть бути використані вчителями зарубіжної літератури, , української мови та літератури на уроках та позакласних заходах з предметів, що сприятиме підвищенню ефективності уроків, формуванню ключових компетенції учнів.



Немає коментарів:

Дописати коментар